unbreakable - träningen



Lovade mig själv i söndags förra veckan att dra till gymmet på måndag-tisdag-onsdag och torsdag för jag var bara där 2 gånger under lovet. Gjorde en obrytbar ed (kort sagt: man lovar något, och om man inte håller det så dör man) för att bevisa för min syrra att jag skulle klara det eftersom hon inte trodde jag skulle orka. (stort fan av harry potter.) Klarade iallafall det. Har tränat stenhårt de senaste fyra dagarna i gymmet. Inte för att nämna att jag haft 2 idrottslektioner, så 6 ggr denna vecka. Sjukt! Men rätt så stolt iallafall. Det var inte ett dugg jobbigt fakiskt, det blev lite mer långtråkigt. Eftersom det var dag efter dag. Har iallafall bestämt mig att jag måste dra till gymmet på måndagar, onsdagar och torsdagar. Även söndagar om jag hinner/orkar. Obligatoriskt alltså. Haha. Blir lite som träningsdagar. Låter utmärkt! Kul har det iallafall varit. Träningsvärk i HELA min kropp dock. Hehe. Nu ska jag göra typ kladdkaka eller chokladbollar. Det tycker jag förtjänar efter att ha tränat så mycket denhär veckan. Är verkligen inte van vid det.. haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0