waging wars to shape the poet and the beat


foto-jag

Sitter i mitt rum och gör inget speciellt just nu. Inne på twitter och så lyssnar jag på lite bra musik. Känns som om jag verkligen inte har pluggat så mycket fysik av det jag ville plugga idag.. vilket suger. Gahh. Känns som om jag är ofokuserad eller något. Hann iallafall plugga på 2 kapitel (vi ska kunna 15, deadd) och jag vet vad det handlar om och så. Men imorgon kommer jag verkligen köra all in. Ska upp vid nio hade jag tänkt! Var även och handlade förut bara för att mami bad mig. Så var någon timme inne i willys. The firm började nyss vilket jag glömt bort. Aja, missar det inte såklart. Laterr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0