we just keep walking, because we're one




Vilket fint väder det är i Linköping idag. Tog en väldigt lång sovmorgon idag, sen chillade jag bara innan jag stack ner till moskén vid två. Mamma och min syster hälsade på. Min syrra kom förövrigt från örebro igår. Hon har inte varit här sedans Februari. Sick. Fick sluta lite tidigare, så jag och min syrra stack ner till willys och handlade lite. Sen satte vi oss på en bänk med chips och chillade bara. Love the weather. Kom precis hem och chillar bara just nu. LATER


Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Tyvärr verkar det inte som om jag blir frisk.. så jag ligger bara hemma och tittar på Gossip Girl =/ Vad ska du hitta på ikväll då?? :) Kraam

2012-03-24 @ 16:42:31
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0