think you had the last laugh



Igår kväll så var alla nior i min skola tvungna att dra till cloetta center för dans med massa andra nior. Helt okej men dock så onödigt. Hade iallafall kul med mina kompisar. Dock slutade vi halv tio så kom hem rätt så sent. Annars då. Var tvungen att ha läst ut en 400-sidors bok idag som jag började läsa i onsdags. Resultat? 0 timmars sömn inatt och 20 sidor kvar. Haha, kan säga att min lärare blev imponerad. Lol. Hade även religonsprov idag som faktiskt.. gick grymt! Jag brukar nästan aldrig säga det men det kändes helt amazing. Skrev allt jag hade inne i min hjärna. Snälla ett mvg. Hehe. Kollade på greys förut och satte mig precis här. Fredag idag och jag struntade att dra till hemspråk efter skolan idag eftersom jag inte hade någon ork till att gå så långt. Får jätteont i min vänstra fot när jag joggar eller går nuförtiden. Hoppas det går över snart. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0