2012 - 05 - 05



- Två bilder jag tog förut. gick ut utan jacka förut. Helt underbart.. älskar himlen idag -



Lördag idag och jag kom hem från mosken för en stund sedan. Kunde min läxa idag och fick sluta tidigare. Cheers. Klagar heller inte ett dugg på det fina vädret, lite blåsigt men det funkar! Träden har redan fått sina löv, blommarna har blommat och alla jobbiga flugor har kommit. Det är officelt vår nu. Awesome. Kände mig så himla seg och trött förut. Hatar verkligen den känslan men nu är den över. Är lika pigg och glad som vanligt. Fotograferade lite självporträttsbilder på min syster förut också. Haha, första gången! Tror det blev bra, ska redigera bilderna sen för nu började vampire diaries som jag missade igår. Sagt det förut och säger det igen: grym serie. SE YAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0