can't rely on my heart beating



jag förut. Älskar det faktum att jag har vita väggar nu, har alltid när jag fotograferat önskat vitt bakgrund och nu har jag det.... i mitt rum!

Idag mår jag toppen! Mår som vanligt igen och är otrolig glad och hyper idag. Haha, kul! Gick och la mig rätt så sent i natt för jag satt och skrev på min uppsats. Har kommit lång nu, cheers! Annars har jag inte gjort så mycket idag. Faktum är, jag har inte gjort något. Haha. Tog en lång sovmorgon, fotatde lite sen kollade jag på tv. Umgåtts mycket med lillasyster också. Var ute med henne förut, åkte på hennes sparkcykel och så stack vi och köpte läsk. Har även bestämt att vi ska baka chokladbollar idag. Hon har tjatat den senate veckan på att göra det så idag blir det av. Annars leker livet, det är sommarlov snart, jag går ut nian och jag mår så bra! Cheers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0