ny design


yesterday. Jag gillar redigeringen jag gjort på denna bild.

Efter att ha målat och renoverat om mitt rum mer än 7 timmar idag och sedan chillat genom att ha läst bloggar, ätit en god middag samt gjort färdigt en ny design stänger jag av datorn nu. Ska sätta mig i sängen och titta på the missing som börjar strax. Somsagt, en helt ny design på bloggen. Är otroligt nöjd, lärt mig lite mer om koderna och jag gillar headern skarpt! Tog bilden igår så det är lite nytt. Cheers.  Måndag imorgon vilket är back to school. Har jättemycket nästa nästa vecka så det gäller att kämpa. All in! Bör nog stänga av datorn nu och bänka mig framför tv:n. Good night.

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson -

Hoppas du haft en skön helg :)



Se gärna inte detta som reklam, tänkte bara tipsa om att jag säljer proffsiga bloggdesigner BILLIGT. endast 150kr, tidigare 300kr. Kan göra exakt allt, kolla bara min blogg och under kategorin "bloggdesigner" där du kan se mina tidigare verk :) Mejla mig vid intresse!

2012-05-13 @ 22:44:59
URL: http://haidisblog.se
Postat av: felicia - fotokobran

hoppas du hade en grym söndag!

och en underbar måndag!

2012-05-14 @ 20:10:17
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0