thank you for an amazing day



FOTO-JAG.. gillar dessa skarpt.


Har haft en väldigt väldigt väldigt bra dag! Tack 14:e maj. Kanske det har varit en sån pass awesome dag för att det exakt är en månad kvar tills jag slutar nian och tar sommarlov. Kanske, kanske inte. Väldigt bra dag iallafall. Jag hoppas gud står vid min sida imorgon morgon och hjälper mig så att matteprovet i nationella går bra. Efter skolan hade jag tänkt dra till bibblan snabbt för att låna böcker till min so-uppsats. Av det jag pluggade idag, hittade jag inte tillräckligt mycket fakta som jag ville. Ska skriva om 9/11 och Usa i Irak och Afgahnistan så vill veta varenda lilla sak. Tycker det låter jättespännande. Brand new day tomorrow, lets make it a good one! En månad kvar till SOMMARLOV. Be postive!  Nu ska jag kolla på Outscored som slutar 23:00 sen ska jag be och därefter sova! PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0