tionde maj






bilder från igår, alltid lika kul att va med dessa två.


 Rätt så tråkig skoldag idag. Inget händer för tillfället. Känner mig så himla omotiverad men det kanske är för att vi inte har något för tillfället så det finns inget att göra. Hmm. Jag har iallafall ett NO-prov om två veckor så ska plugga stenhårt till det. Annars är det regn idag med. Det ösregnade när jag cyklade hem från skolan förut, och eftersom jag på något sätt tappade bort min jacka (eller så är den någonstans här hemma) så hade jag skinnjacka idag utan luva eller något. Så man kan säga att kläderna jag hade på mig är litee blöta. Haha. Är ensam hemma för tillfället och tar det lugnt. Funderar på om jag ska dra och träna senare eller inte. Får se. C'YA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0