good shit

Kan tipsa om en bra blogg.

http://louisereynolds.blogg.se heter den och är nog den bästa blogg som någonsin har gjorts av denna louise reynolds. Haha. Jag vet inte hur många gånger jag kollar hennes gamla inlägg då hon gick i nian, då hon hade det kämpigt. Jag börjar ju nian snart, men jag längtar lite. Eftersom denna grymma människan gör så att man längtar.

Weheartit är där du får inspiration till foto och sånt, säger nästan alla bloggare. Jag kollar hellre på denne tjejs. Den handlar om vardag, livet och har hur många grymma bilder som helst som hon tagit. Blir alltid så glad/hyper då jag läser hennes blogg.. Hmm, är verkligen ingen stalker. Diggar bara den tjej.. Ber till harry potter [ hehe ] att hon aldrig slutar blogga, då kommer det bara kännas som om jag får crucio-anfall på mig varje gång jag läser en blogg eller sitter vid datorn. Haha, obesessed. Men läs bloggen :] 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0