And all the bad boys are standing in the shadows


-jag för några veckor sen-

Igår eftermiddag stack jag ner till mosken för att lyssnade på föreläsning. Det var på svenska och det var sjukt grymt. Träffade några där ockå. Var där tills fem och sen på hemvägen stack vi till en resturang och köpte mat med oss hem. Hehe. Nu gör jag mig i ordning, ska dra till ljungsbro där min kusin bor strax. Hennes dotter är två månader idag så hon ska ha någon fest eller så. Fattar inte. Retarden har iallafall gjort världens tårta... cheers!

Kommentarer
Postat av: Sveriges One Direction

Hej!

Har du någon slags beundran för det brittiska bandet One Direction, eller gillar du bara någon enstaka medlem? Besök i så fall min blogg om världens bästa band! Du kommer inte ångra dig ;)



Ha en fortsatt trevlig dag!

2011-12-25 @ 15:24:42
URL: http://sveonedirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0