december the 29th



-slutet av november-

Har suttit här vi datorn en timma nu, gick upp vid elva. Haha, rätt så awesome eftersom jag har vaknade vid 12:30 - 13:00 hela jullovet. Inte för att nämna att jag gick och la mig halv fem imorse. Jaja. Hade tänkt laga något som är en blandning mellan lunch och frukost. Lär gå åt helvete. Haha, skoja. Annars hade jag efter det tänkt kolla på prison break, tvätta lite av mina kläder och så. Insåg just också att det är mosken imorrn så måste pluga på läxan idag också. Sedan ska jag också dra ner till gymmet, sen ikväll ska jag träffa min kompis. Long time no seen. C'YA LATER.

update- 23:56. varit i gymmet, inte tvättat mina kläder men träffat min kompis. Bra dag :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0