good bye 2011. thank you for a good year
























































































































 bilder från 2 0 1 1



Tycker att 2011 har varit ett väldigt bra år. Kommer faktiskt inte ihåg vad som hände de 6 första månaderna. Haha. Sommarlov 2011. Holland i en månad, träffade mina kusiner och hade det greatt. Såg den allra sista harry potter filmen... ( <3 ) Började gila One direction, älskar dom nurå. Dom betyder verkligen mycket. Kämpade i skolan. Gav aldrig upp. Köpte mig en skateboard och började åka runt på den hela tiden.  Fotade massor. Blev beronde av twitter. Kom närmare Frida, jen, ida och emelie som betyder verkligen a lot to me. (<3) Gled isär från några. Lärde mig massor. Skrattade mycket. Insåg att HP aldrig kommer vara över. Slutade i oktober jobba med att dela ut reklam varje söndag efter att ha jobbat med det i ett år. Var i ö-bro under höstlovet. Blev beronde av datorn (hehe) Fastade i en måndad. Blev 15. Började nian. Shoppade. (duh) Blev beronde av att fota, vilket jag fortfarnde är. (haha) Haft ett AWESOME år. Jag taggar 2012 - ska göra det till bästa året någosin!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

FYFAN vad fin blogg Fardus!! Du är verkligen begåvad på att fota, jättefina bilder och jättesöta :D Älskar dig Fardus, du är en vän jag aldrig vill förlora!!

2011-12-31 @ 19:31:08
URL: http://jennyenell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0