i hope.



Sent på kvällen i måndags fick jag reda på att jag har kemi-prov på onsdag. Och på tisdagen sa min hemkunskapslärare till mig att jag måste göra en Mvg hemkunskaps läxa tills på torsdag för att få MVG i hkk.  Kemi provet gick åt..... Jag hade jättelite tid på mig att lära mig massor? Jag är är klar med hkk läxan. Den var så jäkla svår. Liksom, jag kom försent till matten idag 30 minuter för att jag ville göra den så bra som möjligt innan jag lämnade in den. Och när jag väl skulle lämna in den så hade min hkk-lärare redan dragit hem. Lämnar in den imorgon då. Alltså, om jag inte får Mvg på den här läxan får jag inte mvg i betyg. Och bara jag vet hur mycket jag vill ha det mvg:et och hur mycket jag har kämpat för den. Jag hoppas, jag hoppas att jag får det mvg:et. Jag har gjort mitt allra bästa och ansträngt mig MYCKET på dethär. Vad mer ska jag göra liksom? Det är ju dessa betyg som avgör min framtid. Alltså. Jag har så himla många drömmar. Och betygen avgör dom faktiskt... Never giving up. Ge mig MVG. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0