you keep making me week, frozen and cant breathe



jag igår med tårtan, som föresten blev rätt så god.

Hade det jättekul i ljungsbro igår. Skulle fira min kusins dotter som blev 2 månader, så söt. Inte för att nämna maten - det fanns 3 olika tårtor, choklad, kakor, popcorn och jag åt det och drack mycket läsk. Haha, shit. Sen så chillde vi, och hade det great. Gick även förbi min bror som bor där, snackade med honom och lånade några filmer och Prison Break. Han har verkligen alla filmer.. så jag lånar alltid av honom. Cheers! Annars har jag chillat hela eftermiddagen idag..Rullar vidare, peace.

Kommentarer
Postat av: felicia

Åh tack va söt du är! :D

2011-12-27 @ 20:48:46
URL: http://feliciamasalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0