10 bekännelser



Tar bilder varenda dag.. har knäppt en eller flera bilder varenda dag sedans jag började fota.
Jag hatar skräckfilmer. Inte för att jag blir jätteskraj utav det, orkar bara inte ödsla tid på att kolla på skitfilmer.
Kan inte lyssna på musik på spotfy förns maj eftersom jag redan lyssnat på 10 timmars musik denna månad. Funderar på att hoppa ut genom fönsret. (det var ett skämt..)
Min läkare sa förut att jag var allergisk mot mjölk, sen råkade jag dricka det några ggr under en dag utan att tänka på det.. På något konstigt sätt sa mitt prov resultat att jag är allergisk, men det ser inte ut som om jag drabbas då dricker det när det inte finns något annat att dricka..
Tycker att mulan slår askungen tusen gånger om... Världens bästa animerade film.
Har varken sett titanic, the notebook eller a walk to remember.. Just no..
Har känt mig så otroligt omotiverad de 3 senaste veckorna i skolan.. Får panik. Hoppas jag blir vanliga jag igen..
Jag följer aldrig aldrig recept. Alltid när jag ska göra kladdkaka tex så vägrar någon äta den.. Haha.
Jag är jättetaggad på att göra sommaren 2012 till mitt livs bästa sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0