11 saker om mig


jag på tåget mot örebro i slutet av februari.. hade en sån bra dag. nice memory. Amazing bok föresten.





Det bästa som har hänt mig i hela mitt liv.. (förutom föräldrar, kompisar, att jag är frisk osv) är Harry Potter. Litterly.
Tycker att boots är så himla snyggt på andra men det är något jag aldrig skulle ha på mig. Passar inte i det....
Jag bodde i England förut. Ca 1,5 - 2 år. Hade det så himla grymt. Kommer kanske åka dit i sommar med sis. Fingers crossed
Har en playlist som heter Harry Potter på spotify. Haha.
Alltid när jag ska skriva något till någon så upprepar jag deras namn 10 ggr ungefär, eller så skriver jag till dem  så att dem tror att något har hänt... Haha.
Jag måste alltid klappa när jag lyssnar på musik. Börjar klappa mycket på sistone....
HATAR att ha ögonkontakt med lärare.. Haha, det värsta jag vet. Brukar alltid kolla på dem i två sek sen tittar jag bort.
Köper nästan aldrig något från affären Ginatricot... Cubus och HM är favoritaffärerna.
Började fotografera när jag började läsa harry potter böckerna..
Känner mig som en outsider ibland. Blir så förvirrad när folk omkring mig frågar mig : men så klart har du varit med om det, gråtit hela natten över någon? Eh nej. Haha. Är verkligen inte den känsliga typen. Hatar att gråta och om jag väl gör det är jag pissed of (som tex idag för att jag inte hann lämna in uppgiften i tid..) Och det händer sällan. Min kompis Lovisa blev jättechockad när jag sa att jag inte grät när Dumbledore dog i HP....



(Nu när jag läste i efter hand märkte jag att det är ungefär 3 saker som har med harry potter att göra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0