barnvaktning









- några bilder från igår, grym kväll. -


Har verkligen inte gjort ett piss idag. Hade tänkt plugga matte idag eftersom jag har prov nästa vecka men har verkligen inte pluggat något. Lite kanske men inte ett dugg. Känner mig så omotiverad idag. Skyller på att det är fredag den trettonde eftersom jag aldrig känt mig såhär omotiverad förut. Chillat för det mesta. Och så har jag även märkt attt min kamera är lite konstig, den har varit så sedans mamma kom hem från Somalia för några månader sen. Hade tänkt dra ner till siba imorgon och se vad som är felet.. NÅJA. Ska klä på mig och sen dra ner och barnvakta. Vi får se hur detta går. Börjar vid 6 så får skynda på lite nu. C'ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0