30th april


lillasyster.

Jag har de senaste timmarna bakat jättegoda bullar, skrattat med lillasyster, zappat mellan alla tv-kanler och så vidare. Har ine kunnat sitta vid datorn sedans tre eftersom tele2 sa att det var något fel med vår nätverk som dem skulle fixa. Internet går tex inte när man pratar på hemtelefonen. Men det ska vara löst nu. Och så gjorde dem så att internet går jättesnabbt så funderar på att kolla på några avsnitt av gossip girl ikväll. Haha. Nu ska jag klä på mig sen ta min skateboard och gå ut med min lillasyster som redan väntar. Orkade först inte men det är jättefint väder + så siktar jag på att bli ett proffs på i sommar så kanske bord öva lite. hehe. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0