And all at once the crowd begins to sing


- haha, syster och jag sommaren 2011. -

För att sammanfatta min lördag hittils så har jag tagit det lugnt, fotograferat lite, umgåtts mycket med mina älskade lillasyster, kollat på film och blivit förkyld. Igen. Kan inte fatta det, haha. För att göra allt lite bättre så har jag gått runt och fått ont i ena ögat också. Haha, tragiskt. Men det är ju människor som faktiskt har det värre. Satte mig precis här därav ingen uppdatering tidigare idag. Var även lediga från moskén idag så var bara hemma och varit sjuk idag. Hoppas jag blir frisk snartsnartsnart eftersom vädret var jättefint idag. Ska redigera lite bilder och ta det lugnt nu. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0