disgusting.


jag tidigare i veckan.. :)

När jag var påväg till affären förut så kändes det verkligen som vår. Blommor på gräset och träden håller på att få löv och det var väldigt fint väder. Annars mår jag illa nu, suprise suprise. Köpte små två choklad grejer som jag redan har ätit och en godispåse, som sitter brevid mig och som jag kollar snett på hela tiden eftersom jag blir så äcklad över att ens köpte det. Haha. Usch usch. Hade först tänkt köpa bär och yoghurt men det hittade jag inte... Nåja. Jag taggar gymmet imorgon! Nu ska jag iallafall sitta mig i sängen (så att jag inte spyr) och plugga kemi resten av kvällen. Stänger av datorn. Focus. c i a o

Tack för komentarern föresten lisa <3, och de andra som ger mig komplimanger för mina bilder. Finner inga ord över hur glad jag blir!! Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0