find another friend and you discard


foto och redigering: jag.

Gick upp för en halvtimme sedan och har inte gjort något särskilt sedans dess. Blir allmänt deprimerad och stressad över skolan just nu. Har ett kemi prov på tisdag och så måste jag lämna in ett so-arbete. Så min söndag kommer bara gå åt plugg. Cheers! Haha, nej. Hade tänkt dra på ett pass eller så på gymmet idag men jag tror inte det blir av med tanke på hur mycket jag måste göra. Eller kanske. Fårse. Ska iallafall sätta igång med so:n just nu, sen senare måste jag sätta igång med lunchen eftersom mina föräldrar är i malmöö. Min mamma skulle köpa nya grejer till hennes affär.. Så jag måste göra lunch idag. Nåja. Nu:plugg. SO LONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0