happy easter


I gymmet förra veckan, känslan efteråt är pretty amazing.

Gick in på fitness sida för att kolla en grej och märkte sedan att det var stängt idag, bara för att det är påskdagen. Är dem seriösa?! Åhhh. Jag har bara gått en gång den här veckan när jag vanligtvis brukar dra max 3/ggr i veckan. Var verkligen jättetaggad. Nåja, vad kan man göra. Får respektera att folk firar påsk....



Update - haha, hade planerat att va med en kompis ikväll och frågade henne nyss om hon ville gå 2.5 med mig och hon svarade " Har du planerat att döda mig idag ? " Haha. Får ta en vanlig promenad då. Jag får ångest om jag inte tränar, mår bra utav det. Nåja, ska bli kul att träffa henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0