tell me im a screwed up mess


Jag och kusins dotter förra helgen, hur söt som helst.

Gymmet öppnde tydligen inte förns tre idag så jag lagade lunch åt alla på eftermiddagen sen stack jag och tränade i två timmar. Alla språngband var upptagna så cyklade en timme sen körde jag stryka. Grymt. Dem har renoverat om hela stället och skaffat några nya maskiner. Där man kör endast stryka har det nu blivit en mycket större rum och det är helt nya maskiner. Det blir faktiskt lite roligare att träna när det ser bättre ut. Haha. Tog en dusch för en stund sedan och jag ska nu ta något att äta. En aning hungrig. Inte käkat något sedans frukosten och det var ju ett tag sedan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0