so few come and dont go


glad tjej i jullovet med världens godaste tårta. Det måste nog ha varit mitt livs bästa lov, hade så sjukt kul.

Ahh, den här förkylningen är allmänt irriterande. Var inte förkyld igår och idag, då jag bestämmer mig för att dra till gymmet och träna så får jag världens jobbigaste förkylning. Kan knappt andas. Nyser och hostar ungefär hela tiden. Funderar starkt på att dra ändå och träna eftersom det var ett tag sedan men vet att jag inte skulle orka springa. Åh. Vet inte vad jag sk göra nu, kan ju inte dra till gymmet. Suger faktsikt lite eftersom jag är jättetaggad och peppad och har inte tränat ordentligt de senaste veckorna heller pga att jag varit sjuk och att det har varit massa i skolan. Nåja. Ska inte klaga, får bli frisk när jag blir frisk. Världens roligaste grej hände igår föresten. Blev jätteglad. Skriver senare om vad det var. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0