städat färdigt




Städade färdigt mitt rum för ett tag sedan. Renoverade om det lite och storstädade som vanligt. Hittade min mobil under mitt skrivbord, har inte sett den på ett tag.. Haha. Kan föresten inte fatta att klockan är åtta. Vet inte ens vad jag har gjort idag. Kollat på film hela förmiddagen sen vid ett-två tiden satte jag mig här sen gått och gjort annat, sen suttit här sen gjort annat och så har jag åkt på min skateboard inomhus. Det enda jag gjort hela eftermiddagen.. men det är ju faktiskt lov. Haha, hittar alltid på ursäkter till varför jag sitter här så ofta. Det är faktiskt inte bra.. får hoppas snön smälter bort snabbt så att jag kan dra ut med min skateboard, även fast jag ser ut som en retard när jag åker. Haha. Nu ska jag iallafall dra och träffa en kompis jag inte sett på ett tag. L a t e r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0