There are certain people you just keep coming back to


juli förra året...

Har fotograferat de senaste timmarna, hade så sjukt mycket inspiration så knäppte bild efter bild. Sen så lagade jag lunch åt min lillasyster som precis kom hem. Hon har varit på någon slags pyssel fritis de senaste dagarna. Haha, fick en plasttallrik av henne igår som hon hade målat. Nåja. Ska klä på mig nu, sen ska jag ner till mataffären snabbt för att handla något onyttigt. (?) Haha. Ska möta upp Ellinor och Siri sen för Hp-marathon hos Siri så tänkte ta med mig något. Sjukt taggad. Först så sa hon att det inte gick idag (vi skulle egentligen ha det imorgon) sen fick jag ett sms av henne sent igår kväll då hon frågade om jag fortfarande är på för det gick. Jag är på!! Taggad! LATER

UPDATE -(det här inlägget skulle faktiskt publiceras för 20 minuter sen typ..) Haha, kom precis hem från affären. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0