to feel a little love again


jag igår.. happy happy happy.

Kom hem för en liten stund sedan. Var i mammas affär i 6 (!!) timmar med min syster. Den första timmen var allmänt kaos. Ungefär 25 personer som ville ha hjälp osv. Men sen gick allt smidigare. Nice. Affären var hur fin som helst. Haha, jag fick stå i kassan. Badass. Gick grymt! Jättemånga som köpte saker. Hur glad some helst för mamma och hon tjänade väldigt bra. Cheers. Sen vid fem bestämde jag och min syster mig för att dra till STEVES för käk. Hon bjöd mig. (Tack.) Fish and chips och efterrätt. Gott men onyttigt.. Hehe. Trevligt ändå. Snackade om allt möjligt.  Sen hämtade vi upp mamma precis när hon skulle stänga och nu är jag hemma... redo att börja skriva färdigt min so-uppgift. Knäppte lite bilder under dagen som jag hade tänkt bjuda på senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0