we play all the same old games


två randoms jag tog i helgen.

Kom hem från skolan för ett tag sedan och jag har hunnit äta lite mat, catchat up lite med pappa och bett. Skolan var allmänt okej idag. Diskuterade på mentorstiden hur vår klasströja ska se ut. Känns inte som ingen ger förslag vilket leder till att en person bestämmer. Vet inte riktigt om jag ska köpa. Kostar ca 200 spänn och trycket är allmänt fult. Inte heller skulle jag använda något med fult tryck, skulle kännas som om jag gav 200 spänn åt voldermort. Nåja. Hade iallafall en väldigt rolig idrottslektion idag. Haha. Struntade i att dra till gymmet idag föresten. Tänkte att jag skulle fokusera mer på mitt so arbete som ska vara inlämnat imorgon. Har inte så mycket kvar. Sen så hade jag ingen cykel och så var det allmänt kallt. Nåja, jag drar väl senare i veckan. Nu ska jag dricka te och skriva på so:n... later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0