you only live once


bilder från weheartit, collage av mig som vanligt..

Efter att ha kollat på dessa bilder på weheartit blev jag otroligt sugen på något onyttigt. Haha. Även fast jag åt ballerina kakor och godis igår... Har alltid en ursäkt till allt. Dagens ursäkt till varför jag ska köpa onyttigt är att man bara lever en gång.. (alltid min ursäkt till att köpa fettomat) Vissa människor agerar tex hur dem vill och kanske dricker och festar jättemycket och sedan är deras ursäkt att man bara lever en gång. Mitt ursäkt idag är detsamma.. även fast jag ska typ köpa något onyttigt istället. To the store! Haha, hur fet får detta inlägg bli föresten..? haha. Handlar bara om mat... Whatever. YOLO

P.S.. tror inte jag nämnt att jag kom in på mitt förstahands val till gymnasiet. Cheers-cheers-cheers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0