15 days of ramadan

Fungerade alldeles utmärkt att ladda upp denna bild.. Yes yes. Från örebro tidigare i veckan...
 
Igår efter jag storhandlade med Mubarik och Farah bestämde vi oss för att dra till stan. Fick bilen från pappa och min bror har ju körkort så vi stack dit. Haha, finner inga ord över hur kul det var. I England kör man ju på vänstra sidan, så lets just say att han inte var van med att köra på den högra sidan. haha. Hyrde 5 filmer från hemmakväll, sen när man kunde bryta fastan så åt jag rejält. Åt verkligen allt möjligt. Bör inte nämna att jag höll på och spy de första bönerna när jag var i mosken på natten, men sen blev det bättre. Thanks god. Haha. Vi körde iallafall på en filmkväll. Började klockan ett och vi alla gick och la oss halv fem. Och vi kollade bara på en film. Haha. Nåväl. Det var The Blind Side och den var otroligt bra! Älskar Sandra Bullock. Grym. Gick upp vid tolv idag och har tvättat mina kläder, och ska nu fortsätta göra det. Samt städa mitt rum. Måste få det gjort! Sen när jag är klar med allting så ska jag ta en lång dusch och sedan möta upp en otroligt saknad vän jag inte träffat på länge. Sounds great. Later later
 
Föresten.. fastat i 2 veckor idag and im still going strong.. Älskar ramadan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0