as a little kid

Är rätt så säker på att detta var 2001. Haha. 11 år sen. Jag gillar inte att kolla tillbaka på saker och ting och sen bli ledsen över hur mycket jag saknar vissa saker, istället är jag postiv och framåt inför framtiden. Men måste säga att min barndom var så himla bra. Så himla synd att jag inte kommer ihåg så mycket som jag skulle vilja göra. Bodde i Katerinaholm och England sen när jag blev 9-10 flyttade jag hit. Nåja. Kollade på massa gamla bilder för några dagar sen och hittade denna. Kom iallafall från mosken för en halvimme sen. Inte trångt idag och det var som vanligt pretty amazing. :) Nu ska jag byta om och chilla runt liteee. Ciao
 
Ps. Jag har världens bästa familj, kompisar, kamera, liv och ahh... älskar allt! Lovin'lifeeee :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0