can you hear me now

 
 
Jag just nu
 
Blev så himla van vid att ladda upp bilder som normalt när jag var nere i örebro, att jag jag hade glömt bort att det var ett problem med det här hemma. Det går inte att ladda upp bilder! Ibland går det, men oftast inte. Det som orskar detta är ju helt klart datorn eftersom det gick somsagt i örebro. Åhh, har saknat att blogga. Har inte funkat normalt på ett bra tag nu. Nåja. Ska få tillbaks laptopen snart! Annars då. Skolan börjar faktiskt snart och jag är jättenervös. Hur kommer det gå. Ahh! Annars så gör jag inte så mycket dessa dagar. Tar det lugnt, umgås med mobbe och bara chillar! Såg föresten på filmen Karate Kid för några dagar sen - sån bra film! Gillade den skarpt. På tal om film, vill dra och se Batman igen. Hehe. Nu: Pretty little liars och sen storhandla. CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0