feels good to be home

två gamla favoriter. Foto-jag.
 
Home sweet home. Nog kändes det väldigt väldigt bra att sova på min egna säng inatt. Jättekul att vara hemma igen, känns som om jag varit borta ett tag. Nåja. Min bror kom hit till Linköping i måndags. Han är egentligen min morbror men ser honom helt seriöst som min egna bror. Han bodde ju med oss mycket av min barndom, sen flyttade vi till England och när vi sedan bestämde oss för att flytta tillbaks till Sverige så ville han stanna kvar. Han var stor nog att ta det beslutet.  Nåväl. Han bor i Storbritanienn somsagt och jag har inte sett honom de senaste fyra åren. Ahh, lycka! Så himla kul att ha honom här! Han ska vara här ett tag. Fun fun! Annars då. Det känns som sagt väldigt bra att vara hemma och jag har idag inte gjort något annat än att chillat, kollat på film, snackat med Mobbe ett långt tag och så vidare. En dålig nyhet är iallafall att det inte går att ladda upp bilder på den här datorn! Gahh. Vill bara gråta, haha. Om det inte går ikväll, GUD vet vad som kommer hända. Haha. Nu måste jag springa ner till willys! LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0