pannkakor och lite till

En dålig bild som min syrra tog när jag var i örebro och gjorde mina kakor i köket..
 
Har varit i köket hela kvällen och ordnat maten och stekt pannkakor för iftaar/afuur. Dvs, då man kan bryta fastan. Är så himla mätt nu efter många olika efterrätter och pannkakor med glass, men ska strax äta middag. haha. Fastat man så fastar man. Sen antar jag att jag drar ner till mosken som vanligt för taraweeh, ett annat ord.. nattsbön typ. Vet föresten att min blogg är jätteful och jag haft denna design ett långt tag nu, men min laptop är ju på lagning så förhoppningsvis.. Så blir det nytt snart och så kommer jag även förhoppningsvis kunna ladda upp mina bilder vilket jag bara nu kan göra ibland. NU: mer mat. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0