run to your sister or mother

 
Kan fortfarande inte fatta att jag äger den. Really. L Y C K A.
 
 
Har försökt att skriva i ett tag nu. Internet går så himla segt. Bör kanske säga till mamma att vi borde köpa ett nytt nätverk för den här vi har just nu går ju bara en på nerverna. haha. Har iallafall idag fastat i fyra veckor idag. Helt sjukt! Ramdan kommer ta slut innan skolan börjar, och efter månaden ramadan brukar vi fira Eid. (Kort sagt: Många firar jul, vi muslimer Eid.) Man vet ännu inte när det är, men folk säger att det är på söndagen. Det betyder iallafall att Ramadan snart är slut vilket jag finner jättesorligt. haha. Det har verkligen varit en toppen månad. Är så himla tacksam över att jag är mat och rent vatten. Har annars inte gjort så mycket utav dagen. Fixat lite saker här hemma, kollat på tv och redigerat lite bilder. Har så många bilder jag vill bjuda på, förhoppningsvis gör jag det senare om det funkar. Nåja. Ska nu ta och hjälpa till här hemma. Senare måste jag dra och handla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0