two different ones

Ph1 - hade på mig det i lördags förre helgen och ph2 i söndags. :)
 
Yes, funkade att ladda upp dessa! Annars då. Gör inget för tillfället. Sitter vid twitter som vanligt och bara tar det lugnt. Ska strax till köket och ta något att dricka (kallt vatten!!) och kanske något ätbart om jag ens orkar. För den som fastar så får man inte dricka eller äta något efter morgonsbönen vilket är 2:40 idag. Och eftersom jag varje natt håller mig vaken för att vänta på bönen brukar jag väcka alla i familjen så att dem kan käka något innan det är försent. Nu är mina föräldrar uppe iallafall. Så tråkigt att inte ha mobbe här. haha. So much love. Aja. Ska nog sätta på nya lakan, röja undan lite i mitt skrivbord och sedan dra mig mot köket. Ska bli gött att sova senare efter att ha bett... Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0