february the 14th



Har pluggat om andra världkriget ett tag, fattade inte vissa grejer som stod i historia boken så sökte om det på internet och läste det här. Tycker att dem har skrivit det lite konstigt på några ställen. Nåja. Imorgon ska jag nog dra till skolan för jag vill inte missa so:n. Halsen gör inte lika ont längre heller så cheers! Nåja. 90210 började för en halvtimma sen och har kollat på det sedans dess. GRYM. Efter det hade jag tänkt plugga mer innan jag drar mig mot sängen. Imorgon efter skolan så hade jag även tänkt att dra ner till bibblan och sen till gymmet. Har fortfarande världens träningsvärk i armarna och benen från i söndags. Rätt så bra känsla ändå - man vet att man har gjort sitt bästa. Juste, det är ju alla hjärtans-dag idag. Haha. Bara jag som tar den här dagen som ett skämt? Helt överskattad. Back to 90210. PEACEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0