pizzza



Har pluggat massor, gått ner till tvättstugan ett antal gånger och pluggat mer. Kom precis från tvättstugan, far hade bokat den idag så har tvättat alla mina kläder som var smutsiga. Najs. Sen för en stund sen hämtade pappa pizza till mig. Tur att det var tonfisks pizza istället för kebab. Halsen blev lite bättre så åt iallafall lite. Åhh, är så mätt. Det är ju faktiskt inte såå onyttigt att ha tonfisks pizza med sallad? Jämfört med kebab som är onyttigare. Haha. Nu ska jag plugga. CIAO

Kommentarer
Postat av: ellinor sjöberg. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

sv; Åh, men skatebord är coolt de med :)) vill med lära mig! Kram

2012-02-15 @ 11:10:04
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0