25 days


Kollade på mina utkast och hittade denhär listan som jag tänkte göra 14 februari. Haha. Verkar vara som en jätterolig idé som jag hade tänkt göra men glömt bort. Börjar med dag 1 imorgon. :)

dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig
dag 2 - En person jag vill träffa just nu.
dag 3 - Min favoritårstid och varför.
dag 4 - Mina mål/drömmningar/önskningar.
dag 5 - Något jag vill ha mer än annat just nu.
dag 6 - Favoritlåten just nu.
dag 7 - Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
dag 8 - En dålig vana jag önskade att jag inte hade.
dag 9 - En favoritfilm.
dag 10 - Detta är jag beronde utav.
dag 11 - En person jag vill byta liv med en dag - och varför.
dag 12 - En bild på ett ställe jag har varit på.
dag 13 - Favorit skådis.
dag 14 - Favoritbild.
dag 15 - Detta hatar jag.
dag 16 - Mitt favoritprogram - och varför.
dag 17 - Favorit sport.
dag 18 - Något ni inte visste om mig.
dag 19 - En bild på ett ställe jag har varit på.
dag 20 - Något jag länge velat göra innan jag dör.
dag 21 - Något jag har svårt för.
dag 22 - Någonting jag oroar mig för.
dag 23 - Det här älskar jag att göra.
dag 24 - Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
dag 25 - Hur ser min framtid ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0