bilder från romme












bilder jag tog under romme

Alltså.. romme var så himla kul! Var på skidskola först, det gick bra. Sen stack jag till gröna backen med några. Alla hade sagt att den inte var brant osv, men shit vad brant den var. Jag ramlade ungefär 100 gånger, gjorde värsta trippel volten. Haha, entligt peo svängde jag bra. Hade bara problem med och stanna. Men sen gick det bättre- hade en askul dag med niorna och alla! Så värt!! Kommer aldrig glömma bort det!

Haha. Skulle träffas vid bussen kl 6 på morgonen prick. Gissa när jag vaknade? Tio över sex. Tydligen hade mina mentorer ringt mamma. Haha, kaos. Dem lämna mig inte iallafall Haha, sen började alla applådera. Lol. Bussresan fram och tillbaks var också bara grym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0