lets have a toast for all happy people


- jag idag, glad glad glad -

Jag är på så glad humör idag att det inte är sant!! Fick VG på min svenska prao uppsats, detsamma med prao pratet. Cheers! Sen hade vi vikare på matten. L-Y-C-K-A. Slutade vid tre, stack ut och fotade lite efter jag kom hem. Min snälla granne till tant bad mig om jag kunde bära hennes matkassor, för hon ju gammal och kan inte gå så bra. Haha, bärde dem till hennes lägenhet och hon blev fettglad. Haha, fick en kram. Hon insistera på att jag skulle få pengar, haha. Tackade nej. Har chillat sedans jag kom hem, tänkte faktiskt plugga biologi idag men pappa var i simhallen med min lillasyster, och han hade laptopen i bilen och jag fick den inte förns... nu. Haha. Sätter igång nu men först ska jag be for the lord. Later

Kommentarer
Postat av: cecilia

Sv: tack så mycket! :D

2012-01-19 @ 20:21:47
URL: http://ceciliahoglundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0