now im climbing to walls


glad tjej i somras

Lyckades gå upp innan 12 idag. Cheers. Undrar hur det kommer gå till när jag måste upp innan 8 imorgon. Hehe. Aja. Handlade lite sen tog jag en promenad. Det var rätt så soligt ute idag. Sedan, vid tre kom min kusin till mig. Jag ville att hon skulle lära mig laga en rätt, kan den nu. Cheers! Snackade med henne och hade det trevligt. Hon med sig sin dotter också, lika söt som vanligt. Sedan vid halv sju cyklade jag ner till gymmet och tränade i en timme. Det stängde kl 8. Har hunnit ta en dusch och så har jag bytt lakan och gjort i ordning några saker sedans jag kom hem. Ska sitta här en liten stund, sen ska jag borsta tänderna innan jag läser min bok, sen blire sängen. Hehe, bra med att jag har försökt minska tiderna med hur länge jag sitter vid datorn. Skulle aldrig ha fått ångest förra månaden om jag satt vid datorn i 3 timmar, men nu får jag bara dåligt samvete och så blir jag bara besviken på mig själv. Rätt så bra faktiskt. :] Peace,peace.


Kommentarer
Postat av: Liuza

åh du får mig att sakna gymmet, buhu!



sv: tack så mycket :D det är i turkiet-antalya (side)

2012-01-08 @ 22:58:07
URL: http://liuzaa.se
Postat av: Leone

Vad duktig du är som orkar till gymmet :)

2012-01-09 @ 09:01:45
URL: http://lingers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0