snow snow snow



- två bilder jag tog tidigare idag -

Jag har inte gjort så mycket idag, förutom att ha skrivit på min undersökning, chillat och hjälpt till här hemma. Min storasyrra kom från örebro igår, och hon stack nyss. Haha, lite onödigt men kul och ha henne här. Fick massa hjälp av henne, cheers!

Annars då. Har så sjukt mycket ångest över vad jag har ätit under helgen, speciellt igår. Haha, shit. Vi hade ju jätte många gäster så fixade fika och dricka hela tiden. Så det enda jag nästan åt igår var kakor, godis, popcorn och tårta. Haha. Oh shit. Hade tänkt springa idag men vädret var inte så lockande. Hehe. Ska iallafall återvända till min undersökning nu. Cant wait tills biologin är över. L a t e r

Kommentarer
Postat av: frida

sv; tack :D

hahahahah ååå vad kul! det vill jag se, säg till när dom är uppe ;)

kram

2012-01-22 @ 18:33:05
URL: http://fridallindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0