10th of july

jag nyss
 
Kom hem för drygt någon timme sen. Träffade Emelie lite över fyra sen cyklade vi ner till min mammas affär för att jag skulle hämta lite pengar. Och när vi väl sedan kom ut så började det spöregna. Cyklade till en tunnel och var där en stund sedan cyklade vi til stan fort fort. Självklart börjar det spöregna då med. Haha. Kom iallafall till stan helt blöta och kollade runt i affärer. Hittade en hundralapp också. Haha, inget som händer mig. Bjöd emelie på en fika sen stack vi och cyklade runt lite. Slutade sedan med att vi stod med våra cyklar och snackade med allt mellan himmel och jord ett tag. Så himla klockren och fin vän. Sen följde jag med henne till affären eftersom hon skulle köpa lite sen stack vi båda hem. Köpte föresten en asgod fanta som jag inte smakat tidigare. Hehe, intressant. Bestämde även att vi skulle fota i helgen! Hur kul?! Taggar. Just nu gör jag iallafall inget. Sitter i mitt rena rum och chillar samtidigt som jag ber till gud att min laptop kommer bli fixad snart! Suger ju att jag inte har laddat upp roliga bilder på ungefär 2 veckor. Lite synd sedans jag fick en systemkamera också. (ahhh!!) Vill ju visa lite bilder. Nåväl. Ska hitta på något nu. C'YA

Kommentarer
Postat av: Ida

Så trist att de började spöregna :(

2012-07-11 @ 00:52:52
URL: http://ipeterson.blogg.se
Postat av: Meg

Typiskt att det ska regna när man cyklar!
Förresten spana gärna in min bloppis :)

2012-07-11 @ 14:18:57
URL: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0