18e juli 2012

Två bilder som jag fotade i måndags och som jag tycker blev pretty awesome. Älskar min systemkamera. (Även fast jag inte tror att den är min.... Haha.)
 
Har den senaste 1,5 timmen ungefär ätit en god frukost, tagit bilder, skickat lite bilder till emelie från när vi fotade i måndags (ska bjuda på dem.. jättefina), kollat ut genom fönsret och gett upp hoppet om att det ska bli sol idag och kollat på 7th heaven och lite av DHW. Ska strax sätta igång och storstäda mitt rum ordentligt. För just nu, ser det helt ärligt ut som ett bombnedslag. Ska sortera mina kläder, moppa golvet och så vidare. Det blir alltid bra med bra musik. Sedan bör jag nog sätta igång och laga lunch. Sa till mamma igårkväll att jag ville göra det. Älskar att laga mat så det blir kul. Annars har jag jätteont i mitt ben och även min tå som jag slog mig på igårkväll. Haha, inte kul. Haltar framåt lite. Just nu ser det inte ut som att jag drar till gymmet idag, vilket är synd. För jag var rätt så taggad på att dra på dagens zumba-pass. Nåväl. Inget jag kan göra åt saken, only god can.. NU: Music on och börja städa. SEya

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: tusen tack för din fina kommentar snälla du :D Blir såsåså glad ♥ kramkram!

2012-07-18 @ 19:31:17
URL: http://tinkerbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0