24th july

Foto-jagg
 
Här är dem andra bilderna som jag tog av Emelie. Like them a lot. Vacker! Annars då. Blogg.se har vägrat att fungera för mig och jag har ingen aning om varför. Det har inte gått att ladda upp bilder förns nu, (och nu laddar jag inte upp dem som vanligtvis.) Vet inte vad felet är, men det har varit såhär sedans vår dator blev inlämnat och vi fick den här lånedatorn. Buhu. Får hoppas att det går bättre. Knäpper bilder i stort sätt hela dagen så vill dela av mig på bilderna. Nåväl. Jag mår väldigt bra och det ser ut som att solen är på allas sida idag. Cheerss. Innan den här sommaren började så sa jag till mig själv att jag skulle ha mitt livs bästa sommar. Har hittils fått väldigt fina och grymma minnen, men.. alltså, jag vet inte. Vädret har inte varit på topp och alla mina pengar som jag skulle spendera hela min sommar på är försenad och jag kommer inte få det förns slutet av sommarlovet typ. Synd. Men what to do. Ska iallafall göra ett bra avslut tills jag börjar skolan igen. Höra av mig till människor som jag vill träffa, shoppa, skapa minnen och så vidare. Nu ska jag ta mig ett bad och sedan ska jag tvätta lite av mina kläder. Har skjutit upp det jättelänge. Hehe. Senare, på eftermiddagen ska jag träffa en saknad vän. Blir awesome. Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0