27th july 2012


En bild som jag tog från förut. Älskar älskar min kamera. 
 
Tog en lång sovmorgon igår sen satte jag igång och började städa min systers lägenhet. Sorterade hennes stora garderob och jag finner inga ord över hur mycket kläder hon äger. Sjukt. Städade i tre timmar sen tog jag en lång dusch, fixade mig och stack till stan med min syrra. Sen mötte vi upp Fadumo som slutade jobbet. Kollade runt i affärer, chillade runt och så. Hade dagen innan kollat på biljetter till batman som skulle börja 17:50. Så exakt vid den tidpunkten vet vi inte vad vi ska hitta på, så drar till örebros bio och köper biljetter till Batman! Tror inte jag finner ord äver hur bra den var. Haha. Skriver om den senaree. Sen tog vi bussen hem och efter en timme kunde man äta. Och jag får faktiskt skylla mig själv för min matkoma jag fick 2 timmar senare. Aja. Har inte gjort så mycket idag. gick upp lite innan ett. Hehe. Kanske drar till stan idag, kanske inte. Får see. Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0