And everything in your past, you wanna let it go

Fotade mamma igår kväll och här är två bilder. Världens finaste kvinna.
 
Lyckades faktiskt ladda upp dessa två bilder som vanligt! Lyckan. Men sen när jag tänkte ladda upp en bild från stockholm gick det inte. Vet inte om det kan bero på storleken eftersom alla bilder jag tog där var storleken large medans dessa är small. Aja, vi skulle få vår dator om 10 dagar tror jag så förhoppningsvis så kan jag blogga som vanligt igen! Känns så himla konstigt att jag kanppt gjort det som vanligt de senaste veckorna. Känns som om det är någoting som är fel i mitt liv. Haha. Sad but true. Igår var vädret tråkigt så gjorde inget annat än att dra till gymmet och träna stenhårt för ett tag. Ajaj, träningsvärk för tillfället. Sen idag var planerna att dra ut på fotopromenad men min kompis Emelie men hon svarar inte på facebook just nu så får se om det blir av. Om inte, så hade jag tänkt dra ut och spela lite basket med min lillasyster. Helt underbart väder idag! Happy happy. Annars så är jag otroligt glad över allting just nu. (förutom laptopen, men jag försöker vara postiv.) Livet leker och jag har sommarlov. 5 dagar kvar till fastan också! Wooop woop. Kan heller inte fatta att det var en månad sen jag gick ut nian?! Låter sjukt. Ska nu ta vara på tiden ordentligt innan jag börjar gymnasium. Hoppas även vädret förbättrar på sig så att man får lite summer-feelings. Hehe. SEYAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0