and let it all begin

En bild som Emelie tog på mig i måndags.. måste göras om snart!
 
Yes, vilket underbart väder det är i Linköping idag! Pappa köpte en fotboll igår så kommer troligtvis spela en hel del med min lillasyrra senare. Annars då. Första dagen på månaden ramadan och jag är otroligt glad. Har alltid älskat att fasta och själva månaden. Gick igår vid midnatt ner till mosken i Abisko med familjen för att dra på taraweeh. Det är när man drar till mosken för att be många böner. Dock var det inte såå många böner, eftersom Ramadan hade ju inte startat. Det börjar på riktigt idag, eftersom fastan börjat. Så himla taggad! Mitt mål är att dra på varenda en. Dvs, if I got the strenght. Hehe. Kommer fasta tills ungefär 10 på kvällen. Så, ungefär 18-19 timmar får jag inte dricka/äta något. :) Awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0